Магістерський семінар зі спеціалізації (русисти)
Тип: На вибір студента
Кафедра: російської філології
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
9 | 3 | Залік |
10 | 3 | Залік |
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
9 | 32 | Array | ФЛр-51м |
10 | 32 | доцент ГАЖЕВА Інна | ФЛр-51м |
11 | 32 | доцент ІГНАТІВ Надія | ФЛр-61м |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
9 | 58 | ФЛр-51м | |
10 | 58 | ФЛр-51м | доцент ГАЖЕВА Інна |
11 | 73 | ФЛр-61м | доцент ІГНАТІВ Надія |
Опис курсу
Програмними результатами навчання мають стати:
- Знання основних засад проведення наукового дослідження в різних галузях філології.
- Знання системного підходу до освоєння методів та прийомів роботи над науковим дослідженням.
- Знання історіографії літературознавчої та лінгвістичної методології.
1. Уміння використовувати різноманітні методи організації та проведення наукових досліджень.
2. Володіння сучасним інформаційним і ресурсним забезпеченням наукового дослідження.
3. Вміння виокремлювати релевантні для обраного об’єкту методологічні принципи та методичні прийоми аналізу.
4. Вміння формувати і використовувати фактологічні джерела.
5. Обрання (пропозиція, формулювання) теми наукового дослідження. 6. Формулювання об’єкту, предмету, мети, завдання, гіпотези дослідження.
7. Підготовка наукових повідомлень, наукових статтей.
1. Креативність, здатність системно мислити.
2. Здатність здійснювати теоретичний та практичний аналіз проблеми.
3. Вміння застосовувати елементи критичності й креативності у формотворчому та процедурному аспектах дослідження.
4. Вміння здійснювати пошук інформації та застосовувати її на практиці.
1. Адаптивність і комунікабельність.
2. Наполегливість у досягненні мети.
3. Професійна соціалізація як науковця-дослідника.
4. Вміння обстоювати власну наукову позицію, вести наукову дискусію.
1. Здатність до апробації дослідницьких методик.
2. Турбота про якість виконуваної роботи.
3. Розуміння причинно-наслідкових зв’язків і вміння їх використовувати у професійній і соціальній діяльності.
4. Уміння робити узагальнення та висновки, визначати дослідницькі перспективи.