Історія сербської літератури
Тип: Нормативний
Кафедра: слов’янської філології імені професора іларіона свєнціцького
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
7 | 10 | професор ТАТАРЕНКО Алла | ФЛсрб-41 |
8 | 14 | професор ТАТАРЕНКО Алла |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
7 | 10 | ФЛсрб-41 | КЛИМЕЦЬ Мар’яна |
8 | 14 | ФЛсрб-41 | КЛИМЕЦЬ Мар’яна |
Опис курсу
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
знати:
- – факти й тенденції розвитку хорватської літератури різних епох, вміти орієнтуватися в поетиці різних літературних напрямків, представлених у ній;
- – творчість найважливіших представників хорватського письменства; твори, які належать до хорватського літературного канону або можуть претендувати на цей статус.
– розуміти основні проблеми філології та підходи до їх розв’язання із застосуванням доцільних методів та інноваційних підходів;
– знати й розуміти систему мови, загальні властивості літератури як мистецтва слова, історію хорватської мови і літератури, і вміти застосовувати ці знання у професійній діяльності;
– знати історію хорватської літератури, аналізувати й інтерпретувати літературні твори, визначати їхню специфіку й місце в літературному процесі;
вміти:
- – аналізувати художні твори, літературні явища, вписувати їх у відповідний контекст;
- – оперувати літературознавчими термінами;
- – провадити літературознавчу дискусію (майданчиком для якої є практичне заняття з історії хорватської літератури)
- – використовувати переваги «close reading»;
– застосовувати набуті знання для здобуття нових.
– ефективно працювати з інформацією: добирати необхідну інформацію з різних джерел, зокрема з фахової літератури та електронних баз, критично аналізувати й інтерпретувати її, впорядковувати, класифікувати й систематизувати.
– організовувати процес свого навчання й самоосвіти.
– здійснювати лінгвістичний, літературознавчий та спеціальний філологічний аналіз текстів різних стилів і жанрів.
– мати навички управління комплексними діями або проектами при розв’язанні складних проблем у професійній діяльності в галузі обраної філологічної спеціалізації та нести відповідальність за прийняття рішень у непередбачуваних умовах.
– мати навички участі в наукових та/або прикладних дослідженнях у галузі філології.
Рекомендована література
Базова
1.Prosperov Novak S. Povijest hrvatske književnosti: svezak IV. – Split: Marjan tisak, 2004.
2.Šicel M. Hrvatska književnost. – Zagreb: Školska knjiga. 1982.
- Jelčić D. Povijest hrvatske književnosti. – Zagreb: Naklada P. I.P Pavičić, 1997.
- Bagić K. Uvod u suvremenu hrvatsku književnost. – Zagreb: Školska knjiga, 2016.
- Leksikon hrvatske književnosti.ur.V.Bogišić. – Zagreb: Naprijed, 1998.
6.Leksikon hrvatskih pisaca. – Zagreb: Školska knjiga, 2000.
- Solar M. Teorija književnosti. – Zagreb: Školska knjiga, 2005.
- Solar M. Vježbe tumačenja. – Zagreb: Matica hrvatska, 2006.
- .Milanja C. Hrvatsko pjesništvo 1950-2000. – Zagreb, 2012.
- Рудяков П.М. Українсько-хорватські літературні взаємини. – Київ: Наукова думка, 1983.
Допоміжна
- Žmegač V. Povijesna poetika romana / Treće, prošireno izdanje. – Zagreb, Matica hrvatska, 2004.
- Українська література в загальнослов’янському і світовому контексті: У 5 т. – К., 1987. – Т.1.
- Visković V. Mlada proza. – Zagreb: Znanje, 1983.
- Flaker A. Poeika osporavanja. – Zagreb: Školska knjiga, 1982.
- Korać S. Hrvatski roman između dva rata 1914-1941. – Zagreb: August Cesarec, 1975.
- Lujanović N. Prostor za otpadnike. Od ideologije identiteta do književnog polja. –Zagreb: LEYKAM international, 2018.
- Nemec K. Poetika Ive Andrića. – Zagreb: Školska knjiga, 2016.
Інформаційні ресурси