Методика викладання фахових дисциплін у вищій школі
Тип: Нормативний
Кафедра: сходознавства імені професора ярослава дашкевича
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
10 | 4 | Іспит |
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
10 | 16 | доцент СТЕЛЬМАХ Марта | ФЛп-11м, ФЛх-11м, ФЛя-11м |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
10 | 16 | ФЛп-11м | доцент СТЕЛЬМАХ Марта |
ФЛх-11м | доцент СТЕЛЬМАХ Марта | ||
ФЛя-11м | доцент СТЕЛЬМАХ Марта |
Опис курсу
Курс “Методика викладання фахових дисциплін у вищій школі ” є важливим складовим елементом у підготовці магістрів зі східних мов. Курс надає слухачам магістратури цілісну і логічно-послідовну систему знань про дидактику підготовки кадрів вищої кваліфікації у ВНЗ; розкриває концепції, основи теорії та методики викладання навчальних дисциплін у системі вищої педагогічної освіти.
Метою курсу є підготовка фахівців до науково-педагогічної діяльності, засвоєння студентами знань та умінь у галузі філологічних педагогічних досліджень, розвиток компетенції самостійної науково-методичної роботи й оволодіння методикою викладання сходознавчих дисциплін.
Студент повинен знати:
– головні методичні поняття та категорії, необхідні для проведення різних навчальних занять у вищій школі;
– правила ведення та оформлення педагогічної документації;
– засади складання програм з фахових філологічних дисциплін.
Засвоївши програму курсу “Методика викладання фахових дисциплін у вищій школі”, студент повинен вміти:
– застосовувати на практиці головні методичні поняття та категорії, необхідні для проведення різних навчальних занять у вищій школі;
– грамотно вести та оформляти педагогічну документацію;
– грамотно складати програми з фахових філологічних дисциплін.
Рекомендована література
- Вища освіта України і Болонський процес: Навч. посібник / За ред. В.Г.Кременя; авт. кол.: М.Ф.Степко, Я.Я.Болюбаш, В.Д.Шинкарук та ін. – К.: Освіта України, 2004. –388 с.
- Журавський В.С., Згуровський М.З. Болонський процес: головні принципи входження в Європейський простір вищої освіти. – К.: МОН, 2004. – 200 с.
- Кузьмінський А.І. Педагогіка вищої школи: Навч. посібник. – Вид.2. – К.: Знання, 2011. – 486 с.
- Мороз І.В. Кредитно-модульна система організації навчального
процесу: Довідник для студентів. – К.: Освіта України, 2006. – 90 с - Нагаєв В.М. Методика викладання у вищій школі: Навч. посібник. – К.: Центр учбової літератури, 2007. – 232 с.
- Ортинський В.Л. Педагогіка вищої школи: Навч. посібник. – К.: Центр учбової літератури, 2009. – 472 с.
- Фіцула М.М. Педагогіка вищої школи: Навч. посібник. – К.: Академвидав, 2006. – 352 с.
- Подоляк Л.Г., Юрченко В.І. Психологія вищої школи: Навч. посібникдля магістрантів і аспірантів. – ТОВ “Філ-студія”, 2006. –320 с.