Основи усного перекладу (арабська мова)
Тип: На вибір студента
Кафедра: сходознавства імені професора ярослава дашкевича
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
8 | 3 | Залік |
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
8 | 14 |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
8 | 14 | ФЛа-41 | доцент МАЦКЕВИЧ Андрій |
Опис курсу
Курс створено, щоб надати студентам знання, необхідні для орієнтування в методології усного перекладу та володіння відповідним категоріальним апаратом.
Мета курсу – ознайомити студентів із основами усного перекладу; ціль – сформувати в студентів-сходознавців цілісне уявлення про види усного перекладу та його методологію.
Після завершення цього курсу студент буде:
– Знати: основні види усного перекладу та його категорійно-понятійний апарат.
– Вміти: орієнтуватися в особливостях методології різних видів усного перекладу.
Рекомендована література
Базова:
Angelelli, Claudia V. Revisiting the Interpreter’s Role : a study of conference, court, and medical interpreters in Canada, Mexico, and the United States / Claudia V. Angelelli. – John Benjamins Publishing Company, 2004. – 144 p.
Gile, Daniel. Basic Concepts and Models for Interpreter and Translator Training / Daniel Gile. – John Benjamins Publishing Company, 2009. – Rev. ed. – 303 p.
Institutional Translation and Interpreting / Edited by Fernando Prieto Ramos. – London ; New York: Routledge, 2021. – 243 p.
Pöchhacker, Franz. Introducing Interpreting Studies / Franz Pöchhacker. – London ; New York: Routledge. – 265 p.
Додаткова:
Коптілов В. В. Теорія і практика перекладу / В. В. Коптілов. – К. : Юніверс, 2003. – 280 с.
Routledge Encyclopedia of Translation Studies / Edited by Baker, Mona & Gabriela Saldanha. –London ; New York: Routledge, 2009. – 2nd ed. – 692 p.
Sociocultural Aspects of Translating and Interpreting / Edited by Pym, Anthony, Miriam Shlesinger & Zuzana Jettmarová. Amsterdam ; Philadelphia: John Benjamins, 2006. – 265 p.
Wang, Jihong. Simultaneous Interpreting from a Signed Language into a Spoken Language : quality, cognitive overload, and strategies / Jihong Wang. – New York : Routledge, 2021. – 278 p.