Відбувся міжкафедральний науково-методичний семінар кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи і кафедри польської філології
П’ятого травня відбувся міжкафедральний науково-методичний семінар кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи і кафедри польської філології. Його гостем став відомий у Польщі дослідник конструктивістської дидактики, доктор габілітований, заступник директора Інституту педагогіки Щецинського університету Яцек Мороз.
Гостьова лекція науковця на тему: «Теоретичні основи конструктивістської дидактики та їх імплікації» була присвячена актуальним дослідженням у галузі конструктивізму – педагогічної філософії, згідно з якою знання не можна передати тому, кого навчають, у готовому вигляді. Центральна парадигма радикального конструктивізму полягає в тому, що знання активно конструюються, а функція пізнання має адаптивний характер.
Конструктивістська дидактика передбачає: створення умов для успішного конструювання знань самим учнем; мотивування до навчання шляхом залучення до розв’язання проблем, безпосередньо пов’язаних з реальною ситуацією; спонукання висловлювати гіпотези і здогадки; створення умов, які підкреслюють інтелектуальну компетентність учня, цінність його точки зору тощо.
У семінарі взяли участь викладачі, аспіранти, магістри кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи і викладачі та студенти кафедри польської філології.