Зустріч розробників ОП «Прикладна лінгвістика» зі стейкхолдерами, магістрантами та випускниками програми
22 травня 2024 року викладачі кафедри загального мовознавства , які працюють над переглядом ОП «Прикладна лінгвістика», провели зустріч, присвячену оновленню та удосконаленню програми. Модератор зустрічі-гарант ОП «Прикладна лінгвістика» проф. Г. Мацюк.
У складі запрошених гостей були роботодавці, які сформували запит на компетенції з текстотворення, а саме: Ключковська І.М., професор, кандидат педагогічних наук, директор Міжнародного інституту освіти, культури та зв’язків з діаспорою НУ «Львівська політехніка»; В. Бурак, кандидат філологічних наук, менеджер з дослідження товарного ринку у відділі маркетингової аналітики компанії КОРМОТЕХ; а також роботодавці, які зорієнтовані на компетенції з лінгвоекспертології: А. Касянюк, судовий експерт Київського відділення Львівського науково-дослідного інститут судових експертиз Міністерства юстиції України; С.Ющенко, науковий співробітник Українського мовно-інформаційного фонду НАН України, фахівець у галузі лінгвістичних експертиз; Н.Заїка, кандидат філологічних наук, вчений секретар Українського мовно- інформаційного фонду НАН України,фахівець у галузі лінгвістичних еспертиз. Крім викладачів кафедри, у складі розробників програми на 2024-2025рр. є професор Варшавського університету Ірена Митнік, яка спеціалізується зі створення наукових, науково- популярних та навчальних текстів для вивчення і навчання української мови як іноземної. Серед запрошених гостей були і випускники кафедри, зокрема А. Онопа (роки навчання в університеті 2007-2012), редактор ТСН.ua, вже згадана В. Бурак ( 2010-2015) і К. Танцюра, керівниця SMM-напряму у siteGist, випускниця освітньої програми «Прикладна лінгвістика», яка надіслала свій висновок про дисципліни програми.
На зустрічі були присутні магістранти: Вікторія Петришак, Юлія Луцишин, Ірина Мельник, Надія Харко, Андрій Мудрий. Вони взяли участь в обговоренні пропозицій щодо удосконалення ОП «Прикладна лінвгістика», зокрема удосконалення освітніх компонентів категоріями риторики, логіки, лексикографії та семантики. На зустрічі сформульовано пропозиції про удосконалення ОП і для студентів- бакалаврів.