«Innovative Teaching Techniques and Programs of Study in Post-secondary Education. Integration to International Academic Community” Thompson Rivers University (TRU), Canada.

28.02.2024 | 13:56
Доц. Юлія Заза впродовж 5.01-16.02 2024 взяла участь у міжнародному науково-педагогічному стажуванні  ”Innovative Teaching Techniques and Programs of Study in Post-secondary Education. Integration to International Academic Community” Thompson Rivers University (TRU), Canada.
Загальна тривалість академічного стажування становила 180 годин (6 ЄКТС), 6 модулів містили як лекції, так і дискусійну частину та практичні завдання.
Серед спікерів були, зокрема John Churchly, Doctor of Education (Educational Leadership), University of Nottingam; Karen Densky, Adjunct Associate Teaching Proffesor at Thompson Rivers University; Breanna Clark Grey, MA, PhD, Coordinator, Educational Technologies.
Канадські колеги у своїх доповідях торкалися таких важливих науково-педагогічних тем як застосування інноваційних методик та програм викладання у вищій школі. Модуль «Канадський контекст вищої освіти» стосувався впровадження цифрового навчання. Було розглянуто типи онлайн навчання, виділено переваги та недоліки синхронного та асинхронного цифрового навчання. Було запропоновано й обговорено у ході дискусії методи створення когнітивної присутності під час асинхронного онлайн навчання.
У модулі «Нетрадиційні методики навчання» йшлося про питання застосування новітніх форм навчання та трансформації традиційних форм, зокрема лекцій. Також мова йшла про застосування дескриптивного та методу конструктивізму, що застосовується у канадській вищій школі. Було підкреслено, що, впроваджуючи нові форми та методи навчання, важливо зберігати найкращі культурні педагогічні традиції. Увагу було приділено питанню дотримання академічної доброчесності за умов наявності багатьох джерел інформації.
Цікавим та корисним було порівняння канадської та української навчальних систем, виділення схожих та відмінних педагогічних стратегій. Канадська система вищої школа застосовує новітні педагогічні методики, що розраховані на широку цільову аудиторію- людей різних національностей, культур, також людей із особливими потребами. Серед недоліків канадські колеги виділили бюрократичність системи вищої школи та людський фактор («people are people»), адже, наприклад, ухвалення рішення про прийняття на роботу до канадського вищого навчального закладу може тривати місяцями.
Важливими моментами навчального процесу у Канаді є самоорганізація, наявність передбачуваність та аргументованість дій викладача, а також впровадження культурних цінностей та емоційного компоненту.