КАВУВАННЯ СЛОВАКІСТІВ. Тестувати чи не тестувати?
Знову четвер, тому усі вже знають, де шукати у пообідній час словакістів катедри слов’янської філології ім. проф. Іларіона Свєнціцького. На спілкуваннях зі словацькими колегами за горнятком запашної кави.
Сьогодні, 25 листопада 2021 р., відбувся уже традиційний для викладачів і студенток-словакісток бакалаврського та магістерського рівнів освіти науково-методичний вебінар «S učiteľmi na káve» / «З вчителями на каві», який організовує Центр словацької мови як іноземної (SAS) Університету Коменського (м. Братислава, Словаччина) для викладачів і вчителів словацької мови з усього світу.
Презентації доповідачок були присвячені дискусійній темі: тестувати чи не тестувати у дітей рівень їх мовних навичок? Адела Ісмаїл Ґабрікова у своїй доповіді «Spoločný európsky referenčný rámec a testovanie jazykových zručností» представила тестування мовних компетентностей на окремих рівнях знання іноземної мови в контексті вимог «Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти». Презентація Єви Шпанової «Testovať či netestovať? (To je otázka)» допомогла усім учасникам дати відповіді на важливі запитання: чи необхідно тестувати дітей? чому це важливо і для чого це робити? чи тестування є адекватною та надійною допомогою для визначення рівня знання іноземної мови? коли, як і що тестувати у дітей, визначаючи рівень знання словацької мови як другої або іноземної?
Щиро дякуємо доповідачкам і організаторам за практичні вебінари! Було, як завжди, цікаво та корисно!