Захист музейно-архівної практики студентів третього курсу спеціальності “Літературна творчість”

19.02.2024 | 17:11
9 лютого 2024 року на кафедрі теорії літератури та порівняльного літературознавства відбувся захист музейно-архівної практики студентів спеціальності “Літературна творчість” Анастасії Віюк, Наталії Дзюрах, Софії Квасній, Олександри Колісник, Аліни Копитко, Анастасії Мацуки, Софії Решетник, Марини Рибак, Валерії Шумаєвої, Андрія Ярошенка, а також студентів спеціальності “Середня освіта (українська мова і література)” Ярини Багдай та Христини Бочковської під керівництвом професора Михайла Гнатюка та професора Олени Галети.
Студенти розповіли про досвід співпраці у Львівському національному літературно-меморіальному музеї Івана Франка, відомому як Дім Франка. Вони розглянули діяльність музейної інституції, її історію і принципи роботи, проаналізували мету, місію, політики й стратегію. Зокрема, йшлося про способи і методи створення експозицій та проведення заходів у Домі Франка, формування і способи взаємодії з власною аудиторією, з особливою увагою до засад відкритості, інклюзивності, інтерактивності. Студенти поділилися враженнями про різні напрямків діяльності музейного колективу й окремих працівників, з’ясували принципи і джерела формування фондів, особливості проєктної діяльності, досвід використання новітніх технологій і способи реагування на виклики війни, перспективи інституційного розвитку, можливості для взаємодії з навчальними закладами, і надали власні рекомендації.
Під час проходження практики студенти реалізували власний дослідницько-популяризаційний проєкт, що полягав у підготовці матеріалів про середовище Івана Франка, його особисті контакти й гостей його Дому. Опрацювавши спогади, щоденники, свідчення інших осіб, студенти підготували серію публікацій для розміщення на сторінках Дому Франка у соцмережах і серію листівок (зокрема, про митрополита Андрей Шептицького, Михайла Грушевського, Івана Труша, Лесю Українку, Станіслава Людкевича, Соломію Крушельницьку, Степана Новаківського). При цьому було створено як текстове наповнення, так і візуальні матеріали й упізнаваний графічний дизайн.