Теорія мовленнєвих жанрів
Тип: Нормативний
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
1 | Немає |
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
10 | 16 | доцент |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
10 | 16 | доцент |
Опис курсу
Програмними результатами навчання мають стати:
1. Знання базових понять теорії мовленнєвої діяльності.
- Знання методів і методики вивчення курсу.
3. Знання основних етапів формування теорії мовленнєвої діяльности.
- Уміння розрізняти категорії «жанр», «дискурс», «текст», «стиль», «регістр».
- Уміння ефективно аналізувати тексти різних комунікативних жанрів.
- Уміння ефективно використовувати комунікативні стратегії, специфічні для різних сфер спілкування.
- Уміння здійснювати самостійний аналіз текстіврізної функціонально-стильової належності.
- Знання досліджень провідних лінгвістів, які займались теоретичними основами мовленнєвої діяльності, теорії актуального членування речення.
- Знання характеру взаємозв’язку вчення про культуру мови і стилістикою.
- Володіння різними типами спілкування, знання основних законів спілкування, особливостей міжособистісного спілкування, тенденцій розвитку сучасного спілкування, моделей комунікації.
- Знання елементарних компонентів і засобів комунікації, каналів комунікації, вербальних компонентів спілкування, невербальних компонентів спілкування, ситуативного контексту спілкування, зворотного зв’язку комунікації.
- Креативність.
- Здатність до системного мислення та самостійних оригінальних висновків.
- Вміння здійснювати пошук інформації та застосовувати її на практиці.