Іноземна мова за професійним спрямуванням 2023
Тип: Нормативний
Кафедра: іноземних мов для гуманітарних факультетів
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
2 | 3 | Залік |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
2 | 32 | ФЛблг-11 | Іващишин О. |
ФЛк-11м | Дудок Р. | ||
ФЛсрб-11 | Алієва О. | ||
ФЛслн-11 | Алієва О. | ||
ФЛхрв-11 | Іващишин О. | ||
ФЛчес-11 | Дудок Р. | ||
ФЛслц-11м | Іващишин О., Дудок Р. | ||
2 | 32 | ФЛп-11м | |
ФЛя-11м |
Опис курсу
Навчальний курс розроблено з метою надати студентам магістратури можливість поглибити, розширити та систематизувати знання англійської мови, які були здобуті на попередніх навчальних рівнях з метою спілкування у професійному та академічному англомовному середовищах. Тому курс передбачає вдосконалення основних аспектів мовленнєвої діяльності: читання, слухання, письма та говоріння, з обов’язковим засвоєнням фахової лексики та особливостей граматики, ознайомлення з професійною та академічною культурою англомовних країн, формування навичок усної та письмової комунікації на відповідному рівні (В2), здатність застосовувати набуті знання та навички у професійній сфері.
Мета навчальної дисципліни «Іноземна мова за професійним спрямуванням» полягає у поглибленні, розширенні та систематизації у студентів-магістрів раніше здобутих знань з англійської мови, закріпленні та удосконаленні навичок усної та писемної комунікації англійською мовою з метою забезпечення ефективного спілкування в професійному та академічному середовищі.
Основні цілі курсу: сформувати мовні компетентності у студентів, що включають ефективне читання та розуміння англомовної
професійної та наукової літератури, академічного письма та наукового пошуку; підготовка студентів до створення презентацій на професійну тематику; розвиток комунікативних здібностей для спілкування на актуальні теми міжнародного та професійного
значення з урахуванням культурної специфіки носіїв англійської мови; удосконалення здатності студентів здобувати, систематизувати та узагальнювати необхідну навчальну інформацію.
У результаті вивчення даного курсу здобувач повинен
знати як:
– застосовувати граматику сучасної англійської мови;
– розрізняти академічну і загальну лексику;
– спілкуватися на загально-побутову та професійну тематику;
– ефективно використовувати англомовну наукову літературу, а саме знаходити необхідну інформацію, перекладати, розуміти та
реферувати прочитаний текст;
– презентувати власні наукові дослідження та проекти;
– брати участь у міжнародних конференціях та симпозіумах;
– оформляти наукові публікацій різних жанрів.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент(ка) буде
вміти:
− практично володіти професійною англійською мовою для участі у наукових симпозіумах, конференціях, семінарах;
− логічно та грамотно формувати свою думку при перекладі англомовних фахових текстів рідною мовою та з рідної мови
англійською;
− успішно перекладати текст (діалог) послідовно та синхронно з рідної на англійську мову і навпаки.
У результаті успішного проходження навчальної дисципліни «Іноземна мова за професійним спрямуванням» здобувачі набудуть загальні кометентності:
ЗК 3. Здатність до пошуку, опрацювання та аналізу інформації з різних джерел.
ЗК 5. Здатність працювати в команді та автономно.
ЗК 6. Здатність спілкуватися іноземною мовою.
ЗК 8. Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій.
ЗК 9. Здатність до адаптації та дії в новій ситуації.
У результаті вивчення курсу формується така фахова компетентність:
ФК 7. Здатність вільно користуватися спеціальною термінологією в обраній галузі філологічних досліджень.
Програмні результати навчання:
ПРН 2. Упевнено володіти державною та іноземною мовами для реалізації письмової та усної комунікації, зокрема в ситуаціях
професійного й наукового спілкування; презентувати результати досліджень державною та іноземною мовами.
ПРН 5. Знаходити оптимальні шляхи ефективної взаємодії у професійному колективі та з представниками інших професійних груп різного рівня.
ПРН 6. Застосовувати знання про експресивні, емоційні, логічні засоби мови та техніку мовлення для досягнення запланованого
прагматичного результату й організації успішної комунікації.
ПРН 14. Створювати, аналізувати й редагувати тексти різних стилів та жанрів.
Рекомендована література
Основна навчальна література
➢ Martin Hewings and Craig Thaine (2012) Cambridge Academic English. Cambridge University Press, 2017.
➢ Louise Hashemi, Barbara Thomas. Grammar for First Certificate // Cambridge University Press, 2020
➢ Michael McCarthy, Felecity O’Dell. English Vocabulary in Use // Cambridge University Press, 1995.
➢ Максимук В.М., Дудок Р.І. Англійська мова для аспірантів та науковців гуманітарно-природничих спеціальностей університетів.”
English for PhD Students”. Підручник. 2-ге оновлене та доповнене видання. – Львів: Вид-во “Астролябія”, 2012. – 240 с
➢ Маркелова С. П., Яхонтова Т. В. Academic English: Aнглійська мова для студентів магістерських програм універ- ситетів : навч. посіб. / Маркелова С. П., Яхонтова Т. В. ‒ Львів: ЛНУ ім. Івана Франка, 2019. 200 c.
➢ Іващишин О. М. English for Professional Development in Linguistics: підручник для магістрів та аспірантів / О.М. Іващишин. – Львів.
➢ Єрченко П.Г., Єрченко О.В. Вступ до філології. Англійська мова для студентів, магістрів та аспірантів філологічних спеціальностей університетів. // Львів, Тріада Плюс, 2010.
ДОДАТКОВА ЛІТЕРАТУРА
➢ Barbara Thomas Louise Hashemi Laura Matthews. Cambridge English: Grammar and Vocabulary for First // Cambridge University Press, 2020
➢ L.G. Alexander. Longman English Grammar Practice (for intermediate students). – Longman, 1998.
➢ Leo Jones. New Progress to First Certificate. // Cambridge University Press. – Self-study Student’s Book.
➢ Simon Haines, Barbara Stewart . First Certificate Masterclass // Oxford University Press, 2021
➢ Susanne Tayfoor . Cambridge University: Common mistakes at First Certificate (FCE) and How to Avoid Them // Cambridge University Press, 2020
➢ Virginia Evans. FCE Use of English for the Revised Cambridge Examination // Express Publishing, 1998.
➢ John M. Swales. Academic Writing for Graduate Students. – The University of Michigan Press, 1997.
➢ E. Moutsou. Use of English B2 for all exams. / MM Publications, 2009.
➢ Мисик Л.В., Арцишевська А.Л., Гриня Н.О. / за ред. доц. Мисик Л.В. / Phrasal verbs: let’s brush up or swot them up. – Львів, 2019.
Інтернет ресурси.
Матеріали
Зразки тестових завдань для іспиту:
The Sample of Lexic_00
The Sample of Lexic_01
The Sample of Lexic_02