Студентка кафедри сходознавства взяла участь у Міжнародній науково-практичній конференції “Сучасні виклики розвитку менеджменту та маркетингу в умовах євроінтеграції”

09.06.2024 | 21:04

16-17 травня 2024 року відбулася Міжнародна науково-практична конференція “Сучасні виклики розвитку менеджменту та маркетингу в умовах євроінтеграції” приурочена 150-річчю Національного лісотехнічного університету України. Ініціатор та організатор – кафедра менеджменту та маркетингу Навчально-наукового інституту екологічної економіки та менеджменту НЛТУ України. У конференції брали участь науковці з України, Польщі, Швеції, США, Грузії, Німеччини, Румунії. Катерина Максимець, студенка-японістка кафедри сходознавства, виступила з доповіддю «Використання ономатопеїв у рекламі та маркетингових кампаніях». Вона розповіла про те, що японські рекламодавці продуктів харчування завдяки ономатопеям можуть яскраво зобразити смак, текстуру та аромат їжі. Така виразна мова впливає на сприйняття споживача і його купівельну поведінку. Використання ономатопеїв робить стиль харчових рекламних текстів більш привабливими і легкими для запам’ятовування.

Деталі конференції за цим посиланням: https://nltu.edu.ua/index.php/novyny/item/1998-mizhnarodna-naukovopraktychna-konferentsiia-suchasni-vyklyky-rozvytku-menedzhmentu-ta-marketynhu-v-umovakh-ievrointehratsii