Перська мова (3 курс)
Тип: Нормативний
Кафедра: сходознавства імені професора ярослава дашкевича
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
5 | 4 | Іспит |
6 | 4 | Залік |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
5 | 96 | ФЛп-31 | ФАТИЧ (КЛЮЧНИК) Соломія |
6 | 96 | ФЛп-31 | ФАТИЧ (КЛЮЧНИК) Соломія |
Опис курсу
Мета курсу полягає у підготовці майбутніх філологів-іраністів, що набули базових знань з лінгвістичної теорії перської мови, оволоділи лексичним обсягом, передбаченим програмою, та вміють використовувати його для їх професійної діяльності, мають сформовані первинні навички перекладацької роботи.
Завдання курсу: навчити студентів використовувати засвоєний лексичний та граматичний матеріал в усному мовленні, конструювати відповідно до мети висловлювання різнотипні синтаксичні структури і грамотно використовувати їх в писемному на усному мовленні.
У результаті вивчення даного курсу студент повинен
знати: основні фонетичні і граматичні закони перської мови у її порівняльно-історичному аспекті.
вміти: читати і розуміти різножанрові тексти початкового рівня; спілкуватися на побутовому рівні; реферувати та анотувати тексти; граматично й орфографічно правильно, стилістично витримано писати; користуватися словниками, іншою додатковою літературою.
Рекомендована література
Базова:
- احمدی گیوی، حسن، انوری حسن. دستور زبان فارسی 1. – تهران، 1374. 168 ص.
- احمدی گیوی، حسن، انوری حسن. دستور زبان فارسی 2. – تهران، 1376. 170 ص.
- نگارش و دستور زبان فارسی. ويژه ی زبان آموزبان غير ايرانی. متوسطه عمومی. تأليف: منيژه گله داری. – قزوين ، 1388. 136 ص.
- فارسی. سال اول دوره راهنمایی تحصیلی. – تهران، 1374. 193 ص.
Рекомендована:
- Кшановський О.Ч. Перська мова у функціонально-типологічному висвітленні. – К., 2011.
- Мазепова О.В. Перська мова: розмовний практикум. Навчальний посібник. – К., 2010.
- Стельмах М.Ю. Історія перської мови. Підручник. – Львів, 2013.
- Тищенко КМ. Іранські ізоглоси слов’янських мов // Східний світ, №1-2, 1994.
- فارسی. سال دوّم دوره راهنمایی تحصیلی. – تهران، 1374.
- گلهداری م. درک مطلب شنیداری ویژه زبانآموزان غیر ایرانی. – تهران: مهرآرمین، 1387. – 184 ص.
- آموزش زبان فارسی، در 4 جلد، تأليف: دکتر يدالله ثمره. تهران، – 1369.
- فرشیدورد، خسرو. دستور مفصل امروز بر پایه زبانشناسی جدید. – تهران، 1382.
- مدرسی یحیی، ضرغامیان مهدی. فارسی در گفتار. – CD
- احمدی گيوی، حسن؛ حاكمی، اسماعيل؛ شکری، يدالله؛ طباطبايی اردکانی، سيد محمد. زبان و نگارش فارسی. –تهران، 1372.
- فارسی بياموزيم!آموزش زبان فارسی. دوره ميانه و پيشرفته. تأليف: حسن ذوالفقار، مهبد غفاری، بهروز محمودی بختياری. تهران، 1380 – 1387 .
- ثمره یدالله . آموزش زبان فارسی – آزفا، دورۂ پیشرفته ، کتاب چهارم، – تهران ، 1384.
- رضامراد صحرایی، مریم سلطانی، منیره شهباز، فائزه مرصوص، زهره شیرین بخش. ایرانشناسی، ویراست 35. اول. برای فارسی آموزانسطح میانی و فوق میانی. – تهران ، 1397.
- یوسفی، حسین علی. دستور زبان فارسی 1 و 2. – تهران، 1378.
Інформаційні ресурси
Вивчення дисципліни студентами передбачає вміння використовувати різні інформаційні ресурси, у тому числі інтернет-джерела та комунікацію з носіями мови, яку вони вивчають.