Сучасна слов’янська мова (україністи)
Тип: На вибір студента
Кафедра: слов’янської філології імені професора іларіона свєнціцького
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
6 | 4 | Залік |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
6 | 96 |
Опис курсу
Навчальна дисципліна “Сучасна слов’янська мова (чеська / словенська / сербська / болгарська / хорватська)” призначена для студентів-україністів спеціальностей 035 Філологія і 014 Середня освіта третього року навчання за освітнім ступенем “бакалавр”. Окрім вивчення сучасної слов’янської мови (чеської / словенської / сербської / болгарської / хорватської) на початковому рівні, програма курсу передбачає ознайомлення із пам’ятками культури та природи країни, в якій мешкають носії обраної для вивчення мови, з її традиціями, літературно-мистецькою сценою, особливостями політичного та суспільного життя.
Мета: навчити студентів володіти усно і письмово обраною для вивчення сучасною слов’янською мовою (чеською / словенською / сербською / болгарською / хорватською) на початковому рівні.
Завдання: подати студентам відомості про країну, в якій мешкають носії сучасної слов’янської мови (чеської / словенської / сербської / болгарської / хорватської), ознайомити з базовим лексичним складом обраної для вивчення сучасної слов’янської мови, особливостями її морфологічної та синтаксичної структури, а також забезпечити засвоєння правил літературної вимови; виробити вміння спілкуватися з носіями мови на побутовому рівні та сформувати навички роботи з текстами початкового рівня складності.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
знати: норми літературної вимови обраної для вивчення сучасної слов’янської мови (чеської / словенської / сербської / болгарської / хорватської), мати загальне уявлення про особливості її морфологічної та синтаксичної структури, базову лексику.
вміти: володіти усною та письмовою формами сучасної слов’янської мови (чеської / словенської / сербської / болгарської / хорватської); вести бесіду з носіями мови; читати, розуміти, сприймати на слух та створювати тексти початкового рівня складності.