Педагогічна (асистентська) практика (словакісти)

Тип: Нормативний

Кафедра: слов’янської філології імені професора іларіона свєнціцького

Навчальний план

СеместрКредитиЗвітність
36Диференційований залік

Практичні

СеместрК-сть годинГрупаВикладач(і)
3180ФЛслц-21мдоцент ГІЛЕЦЬКА Зоряна
ФЛсрб-21мдоцент ВАСИЛИШИН Марія
ФЛчес-21мдоцент ЛОБУР Надія

Опис курсу

Педагогічна (асистентська) практика магістрів-філологів дозволяє студентам-магістрам отримати досвід роботи в галузі освіти. Педагогічна (асистентська)  практика студентів-магістрів є важливою частиною професійної підготовки фахівців-філологів. Як результат – дає можливість магістрам долучитися до процесу викладання у вищій школі,  набути відповідного досвіду. Відповідно до державних вимог щодо змісту й рівня професійної підготовки випускника магістратури студент повинен розуміти роль навчальних закладів у суспільстві,   основні проблеми фахових дисциплін, розуміти концептуальні основи предмета, його місце в загальній системі знань і цінностей та в навчальному плані закладу вищої освіти; враховувати в педагогічній діяльності індивідуальні особливості студентів, включаючи вікові й психологічні.

Мета та завдання:

Мета педагогічної (асистентської) практики полягає в тому, щоб магістранти здобули  практичні педагогічні навички та досвід викладацької роботи, необхідні для викладання дисципліни за профілем отриманої спеціальности у вищих навчальних закладах після отримання освітньо-кваліфікаційного рівня магістра. Магістри вивчають практику викладання філологічних дисциплін, удосконалюють теоретичні знання у сфері філології. Педагогічній (асистентській) практиці передує вивчення курсів з педагогіки і психології вищої школи та методики викладання фахових дисциплін у вищих навчальних закладах.

Завдання: виробити у студентів уміння виокремлювати проблемні питання в процесі викладання словацької мови та літератури у вищій школі.

У результаті вивчення курсу студент повинен

знати: загальнодидактичні принципи навчання словацької мови та літератури у вищій школі; форми навчання словацької мови та літератури у вищій школі; особливості проблемного навчання словацької мови та літератури у вищій школі; особливості модульно-рейтингової системи навчання словацької мови та літератури у вищій школі; види самостійної роботи з словацької мови та літератури у вищій школі; форми контролю за навчальним процесом у вищій школі; способи активізації навчального процесу у вищій школі.

вміти: виокремити, проаналізувати проблемні питання в процесі викладання словацької мови та літератури у вищій школі, віднайти оптимальні шляхи подолання труднощів у процесі викладання словацької мови та літератури.

Матеріали

ПЕДАГОГІЧНА (АСИСТЕНТСЬКА) ПРАКТИКА. Методичні рекомендації для студентів-магістрантів ІІ року навчання галузі знань 03 «Гуманітарні науки», спеціальності    035 «Філологія», спеціалізацій

 035.032 Слов’янські мови та літератури (переклад включно), перша – болгарська

035.033 Слов’янські мови та літератури (переклад включно), перша – польська

035.035 Слов’янські мови та літератури (переклад включно), перша – сербська

035.036 Слов’янські мови та літератури (переклад включно), перша – словацька

035.037 Слов’янські мови та літератури (переклад включно), перша – хорватська

035.038 Слов’янські мови та літератури (переклад включно), перша – чеська

035.039 Слов’янські мови та літератури (переклад включно), перша – словенська

Методичні рекомендації_асистентська_практика_слов’яни

E-learning course

Перелік форм документації, які оформляють студенти в процесі й після проходження педагогічної (асистентської)  практики

Окремо подати покликання на презентацію до занять.

Усі документи у форматі pdf прикріпити окремими файлами до завдання в електронному курсі

Робоча програма

Завантажити робочу програму

Силабус:

Завантажити силабус