Педагогічна (асистентська) практика (словакісти)
Тип: Нормативний
Кафедра: слов’янської філології імені професора іларіона свєнціцького
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
3 | 6 | Диференційований залік |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
3 | 180 | ФЛслц-21м | доцент ГІЛЕЦЬКА Зоряна |
ФЛсрб-21м | доцент ВАСИЛИШИН Марія | ||
ФЛчес-21м | доцент ЛОБУР Надія |
Опис курсу
Педагогічна (асистентська) практика магістрів-філологів дозволяє студентам-магістрам отримати досвід роботи в галузі освіти. Педагогічна (асистентська) практика студентів-магістрів є важливою частиною професійної підготовки фахівців-філологів. Як результат – дає можливість магістрам долучитися до процесу викладання у вищій школі, набути відповідного досвіду. Відповідно до державних вимог щодо змісту й рівня професійної підготовки випускника магістратури студент повинен розуміти роль навчальних закладів у суспільстві, основні проблеми фахових дисциплін, розуміти концептуальні основи предмета, його місце в загальній системі знань і цінностей та в навчальному плані закладу вищої освіти; враховувати в педагогічній діяльності індивідуальні особливості студентів, включаючи вікові й психологічні.
Мета та завдання:
Мета педагогічної (асистентської) практики полягає в тому, щоб магістранти здобули практичні педагогічні навички та досвід викладацької роботи, необхідні для викладання дисципліни за профілем отриманої спеціальности у вищих навчальних закладах після отримання освітньо-кваліфікаційного рівня магістра. Магістри вивчають практику викладання філологічних дисциплін, удосконалюють теоретичні знання у сфері філології. Педагогічній (асистентській) практиці передує вивчення курсів з педагогіки і психології вищої школи та методики викладання фахових дисциплін у вищих навчальних закладах.
Завдання: виробити у студентів уміння виокремлювати проблемні питання в процесі викладання словацької мови та літератури у вищій школі.
У результаті вивчення курсу студент повинен
знати: загальнодидактичні принципи навчання словацької мови та літератури у вищій школі; форми навчання словацької мови та літератури у вищій школі; особливості проблемного навчання словацької мови та літератури у вищій школі; особливості модульно-рейтингової системи навчання словацької мови та літератури у вищій школі; види самостійної роботи з словацької мови та літератури у вищій школі; форми контролю за навчальним процесом у вищій школі; способи активізації навчального процесу у вищій школі.
вміти: виокремити, проаналізувати проблемні питання в процесі викладання словацької мови та літератури у вищій школі, віднайти оптимальні шляхи подолання труднощів у процесі викладання словацької мови та літератури.
Матеріали
ПЕДАГОГІЧНА (АСИСТЕНТСЬКА) ПРАКТИКА. Методичні рекомендації для студентів-магістрантів ІІ року навчання галузі знань 03 «Гуманітарні науки», спеціальності 035 «Філологія», спеціалізацій
035.032 Слов’янські мови та літератури (переклад включно), перша – болгарська
035.033 Слов’янські мови та літератури (переклад включно), перша – польська
035.035 Слов’янські мови та літератури (переклад включно), перша – сербська
035.036 Слов’янські мови та літератури (переклад включно), перша – словацька
035.037 Слов’янські мови та літератури (переклад включно), перша – хорватська
035.038 Слов’янські мови та літератури (переклад включно), перша – чеська
035.039 Слов’янські мови та літератури (переклад включно), перша – словенська
Методичні рекомендації_асистентська_практика_слов’яни
E-learning course
Перелік форм документації, які оформляють студенти в процесі й після проходження педагогічної (асистентської) практики
- Заліковий лист результатів
- Графік проведення залікових занять
- Схема плану-конспекту лекційного заняття
- Схема плану-конспекту практичного/семінарського заняття
- Схема аналізу (рецензія) відвіданого заняття
- Індивідуальне завдання з педагогіки
- Індивідуальне завдання з психології
- Звіт про проходження практики (форма довільна)
Окремо подати покликання на презентацію до занять.
Усі документи у форматі pdf прикріпити окремими файлами до завдання в електронному курсі